Tuesday, October 5, 2010

step up vs street dance!

i just totally cant get off my head from keep staring at these screen since hours.watching all kinda movies!hahaha...hell yeah guys!doin nothing at home surely sucks!boring ok!=)

ok stop londonish!now malay punye bahasa.aku cuti duk bantai layan movie jea..dan baru sahaja selesai menonton step Up yg supposedly aku perlu tgok in 3d tp x berkesempatan..so 2d pon layan~~~~..before tuh aku bantai layan Another cinderella Stories.n guess what?kedua-duanya genre yang sama..dancing gitu!hell yeah..i do love dancing!=)

point sekrang..aku takmao citer lah psl Another cinderella Stories tuh..aku da tgok die for hundred times.punye lah minat si selena gomez an..haha!next time aku buat lah entry pasal nih compare to other cinderella stories!ok tutup citer.now les go for the main point!step up vs street dance!=)..

street dance nih aku tgok movie ngn si chuie time die 1st week ditayangkan.actually not planned.tp tajuk die sudah cukup buatkan aku angau giler nak tgok!and yeah..citernye not so bad!in fact aku suke gurl itu!body die cantik ok!hahaha..citernye biaselah..group ini lawan group sane.and yeah..gurl nih the leader ok!yet after boy die tggalkn group dorg sebab nk join the other group yg kononnye lagi hebat!

street dance nih punye citer ade campur-campur unsur tarian.crunching,house,pumping.breakdance..apalagi ek??ok aku bantai!haha...suke hati jea...entah betol ke idak..yg bez nye citer nie adalah kalau semua yang kat ats nih genre street gitu..tp dorg ade terapkan unsur ballet!hah!macamne?sumpah cool!ade ballet nih sbb nak something yang rare!tgok la citernye untuk aksi yang lebih mendebarkan.ouh ya!citer ini happy ending ok!i loike=)
nie heroin street dance!aku x jumpelah hero die pnye pic..


next!step up..korang pernah tgok step up 1st,2nd?nah..nie mcm sekual lah plak an..tapi x cukup sekual sebab setiap movies,artis diff!nahh!!nie baru bez..tp yg 1st n 2nd ade sikit persamaan..heroin yang 2nd punye kalo x silap adik kepada hero utama cter step up yg 1st.as if im not mistaken lah!n yeah..hero yg 1st tuh nsem bangat!!!!!!!!!yang 2nd pon nsem jua!n yg ke-3?hahaha...mane boleh x nsem!semua mesti nsem lah!..tp dalam bnyk2 nih..yg latest nie paling-sangat cool!!!!tak caye?try tgok!lebih2 lagi battle yg last bile da masuk final jam!peerrghhhh..aku memang tabik spring habis!dorang punye suit smart habis!ggrrrrrrrrr....

kalo nk buat perbezaan kedua-duanya:

step up nie memang battle habis dr awal sampai akhir.tp kalau street dance,macam de seni2 slow motion gitu!n at last tuh xde battle..so x berapa havoc.

street dance punye gurl lagi seksi dari step up punye..betol!x tipu!=)

nak lagi?jap........

street dance punye hero jambu!sebabnye?hero die tuh asalnye budak ballet..so paham-paham lah!tp at last boleh jadi macho..hahaha

mane nak cekau lagi perbezaan yea...x jumpe da..hahaha!


bilelah malaysia nak createkan satu cerita yang hebat macam ini yea?nak kate xde bakat...usha yang showdown punye membe sudah..wakaka crew,giller-battle-crew.aku rase depa nie punye tarian kalau muat lam citer nih kompem box office!nak kate depa nie x cukup nsem..musykil jugakk..si alam n joe lam wakaka tuh punyelah nsem!cute pon boleh.aissh!!




nahh!!!ttibe ade gambo aku an!haha..comels gak kang aku sekali tgok..ok tipu!=)

No comments:

Post a Comment