Tuesday, October 12, 2010

Ada apa pada tarikh?

Selamat muncul kembali!channgg~~~hehe…entry kali nie sepatutnye di-post pada..10/10/2010..tapi masalah teknikal berlaku dimana connecting terhadap internet idak dapat dilakukan gara-gara bill yang tidak berbayar.hua3..terlupalah lagi buat payment.maka tidaklah dapat dilaksanakan entry baru tersebut

10.10.10...fuhh!!tarikh nie…sikit punye tak ingat…cantikk ooo!!!kalau lah aku time nie umur 25 tahun da..aku tak teragak2 oo nak melangsungkan perkahwinan pada tarikh nie!oiiissshhhh~~~!!!hahaha..asal nak kawen jea tarikh mestilah nk terbaek punye!kalau boleh nk kasi masuk book of records nih..tarikh paling cantik!

Wahai rakyat Malaysiaku…Kenapa yea?asal nak kawen je..tarikh mesti nak cantik..angka hantaran pon nak cantek..tarikh declare nk kapel pon sikit punye nak cantik..(nie mcm terkena btg kaki sendiri)hua3…tgok lah si angkasawan Negara pon kawen tarikh nak cantik jugak!dgn si Dr Halina..kawen sikit punye nak grand..siap ade live kt tv3!lalalalalala~~(mls nk wt ulasan)

Lagi?cerita psl hantaran pulak..orang-orang kite nih x kire lah yang berpangkat dato’ ke ..yg mekanik ke…si artis ke..si driver bus ke..hantaran beliau!angka sikit nk cantek..kalau si kaya..RM999999.99…semua nak angka same jea…xpon tambah 1 angka…jadilah mcm nie..RM9090909090.90..hah!beginilah lebih kurang..kalau yang berpangkat sederhana pon xmao kalah..RM5555.55…apekehalnye?perlu ke susah-susah nk sediakan smpai ke angka 5 sen tuh?adeih…x paham betol!

Bagi pasangan-pasangan yang kemaruk bercinta..time muda remaja nilah depa sebok duk nak cari tarikh jugak..tarikh kapel..tarikh kenal..tarikh g dating 1st time..huh!kire complete set la nih…motif?kononnye bialah ade memory la gitu..tgok t da clash??tarikh tuh sume x berguna da..jadi benci la plak ade lah!..

Kalau kite intai selidik artis la an..nie contoh paling common..artis luar Negara sume tuh..depa nie xde derr duk pikir tarikh-tarikh nie sume..asal kawen!siap…x masuk dalam hukum pon tarikh segala bagai..yg kite nie plak sebok nk pilih..kalau da sume tarikh da diambil org?sanggup nie tggu tarikh tahun depan pulak!ape cer??11/11/11 plak?hahahahaha…

Kalau lah aku di mase hadapan!time aku nak kawen..aku x maen la angka satu dua bijik nie…x cukup style!aku nak letak..RM9876543.21!agak2 ade org x nak curi angka terbaek nie?aku kasi penampo jarak jauh satu!tapi no tuh bnyk sgt..aku consider r kalau bakal laki aku t driver kapal terbang..aku kurgkan sket..haha…t org cakap bos aku jual anak..giler!

p/s:aku pon nk declare nih 20/10/2010..tp xde calon..amacam?berminat?sila hubungi manager.haha....

korang ingat korang jea nk angka cantik???hahahaha...

3 comments:

  1. FUHHH TINGGAL BAPE HARI JER TUH...LU KAPEL JELA NGAN JOE..JOE KLAS KITE TUH...HAHA

    ReplyDelete
  2. faveret band aku rilis debut album diorg pd 06.06.06

    cool ker sucks?

    suey dow. sbb pastuh band tuh berpecah! nsb bek nw dh reunited. haha

    ReplyDelete
  3. yuyu:ha3...aku antilah name joe nih!lu sebut,wa kasi pecah buku lali lu!ha3...

    nabil:haha!!!even aku ckap sucks pon ko still ckap cool an???haha..band apakah?

    ReplyDelete