Tuesday, October 19, 2010

nota chenta buat lelaki

aku taip entry sambil makan roti gardenier bersalut milo di sebelah kanan.menaip menggunakan tangan kiri bukanlah kepakaranku tapi apakan daya.lapar!ngeh.

masuk entry.aku berpikir nih.kenapa yea susah norr zaman sekarang nak dapatkan calon lelaki boleh dibuat laki?pencarian bukan nya nak cukup complete set dari harta ke paras rupa.yang penting,kalau x dapat seorang pilot,aku x kesah kalau beliau seorang doktor yg shift 24 jam.lagi pula aku sangat tak kesah kalau seorang itu engineer yang kerja bawah bangunan pakai helmet,baju berpeluh tak hingat,seluar lipat sampai lutut.aku xde hal!

aku bukan demand sangat nak seorang ahli rempit berjaya yang tunggang ex5 mata bulat.aku taw aku xde helmet,x mampu nk beli sebijik helmet tok nonggek belakang si rempit berjaya nih.lagi pula aku kompem x dapat derr!cikaro kt luar sane kompem mengutuk keras impian aku tuh.pada mereka,ahli-ahli rempit hanya untuk mereka-mereka sahaja.aku sedar diri.so aku tarik diri.

aku lagi lah x demand nak mintak no tepon mereka-mereka yang duduk lepak tepi pili air kt hulu sungai nun.bukan ape.mereka nie punya misi nk kejar awek berdahi licin,pakai skirt sikit nmpk paha gebu tepung,rambut rebond kaler blonde membelai-belai ditiup angin.sebab itulah aku kompem undur dari mereka-mereka ini..sedih lagi.

cerita pasal ghupe?aku cenggini takkan tetibe aku nak mintak seorang lelaki seperti saiful apek an?kompem lah aku just dapat sipi-sipi je ghupe si apek tuh..paling kurang mcm edward cullen dalam twilight.tapi jambu sangat.ok!aku taw..dengan ghupe cenggini aku hanya mampu mintak seorang Chad michael murray jea..aishh..apakan daya.

x paham..x paham..masalah dunia nih.korang semua ade penyelesaian?atau ade calon sesuai?roger-roger adalah dibenarkan.sila contact manager!tq~

p/s:Image uploads will be disabled for two hours due to maintenance at 5:00PM PDT Wednesday, Oct. 20th.
aku baru nak upload contoh pic yang sesuai dgn aku.aish!

2 comments:

  1. aishhhh...
    post jela link kepada yg bru jer anto surat kt mu tuh..

    ReplyDelete
  2. ouh..hahahahaha...sape anto surat mslhnye?aku rembat note org pastuh share..hahaha

    ReplyDelete