Tuesday, October 26, 2010

tips perut-leper style GeeArif and Saya Syamimi


bukan senang aku nak kasi tips kecantikan nih.bukan sebab aku tak cantik tapi mmg benar aku tak reti bende alah nie sume.oleh sebab syamimi pon da maju sekarang,duk copy skill aku meleperkan perut,aku rase tips nih boleh diguna pakai oleh semua orang pasnie.ok!



korang tak perlu susah-payah g kedai cari losyen mustajab pati halia segala bagai.apatah lagi g slimming sanctuary,london weight management sume bende tuh.ape yang korang perlukan hanyalah sebijik laptop.tak kesahlah korang punye laptop sejenis compaq macam aku ke,sejenis acer,sony vaio,apple.it doesnt really a matter!

yang penting!laptop korang sedang elok panas-panas.maknenye di sini,kalau laptop da di-on tanpa henti selama 1 jam tanpa penggunaan fan, kompem panas menggeletar kan.oleh yang demikian,sambil korang tengah layan fesbuk,tga sebok berblogging,tgah taip lab report yang berbakul,tak pon!kalau korang tgah duk layan movie/drama.hah!ini terbaek.korang baring elok-elok.nah!letak laptop korang atas perut.kasi haba die meratakan perut korang yang tengah membukit.aku da applykan skill nih banyak kali.syamimi baru je jadi follower.
agak2 u olls sume tga baring cenggini amik laptop letak atas perut.teruskan mengonline.

tapi la an..agak-agak korang ade side effect tak?gulp!hahaha

pesanan penaja:kepada mereka yang sedang hamil,jangan kau berani-berani jadi follower aku kali nih!aku bagi warning awal2.tralalalalaalala~

maaf.gambar bukan aku upload.=)

2 comments: