Friday, September 24, 2010

Anak incik Naza kawen

kenalkah anda kepada anak incik Naza?bukan Naza anak lelaki kepada Proton ok!its Naza group. anak kepada si pengasas naza group kat msia nie la kot..tahukah anda berapa perbelanjaan perkahwinan beliau?berapa pasangkah persalinan beliau?ouh itu tidak penting.nie nak citer perihal konsep perkahwinan beliau!duhh sumpah demi Allah,siapa kan yang tanak perkahwinan sikit punye nak grand macam tuh?lebih-lebih lagi anak2 gadis yang sopan santun, lemah lembut,baik hati macam aku nih!FAIRYTALES ok!agak2tak dapat kawen macam sindarela ke snow white ke..rapunzel pon aku tak kesah.aku tak kesah rambut dipotong kasi pendek asalkan boleh dapat laki handsome+bergaya+macho+anak raja macam tuh. inilah hakkat perempuan.tipulah kalau aku cakap ade yang nak kawen koboi an..sekali seumur hidup kot..tapi perlu ke masalahnye pembaziran yang amat banyak dilakukan?ok fine si Nadia nih anak jutawan.pfffttt!siapa nadia?Nadia nie anak si Naza group pnye org la...itula awal-awal tadi lupe nak gtaw namenye..bapaknya yang banyak duit, anaknya yang dapat untung.duh bahagia hidup..entah2 si nadia pon memang da cukup kaya(positive thnking nye psl)....siap ade majlis bersiram.bunga-bunga memenuhi ruang..si pengangkat tandu dikit punye nak seksi.pergghhh...bukan setakat seksi ok!badan cukup tough.6 packs!kalau yang boroi ade berani buat macam tuh?haram~~~;D majlis berinai da mcm majlis resepsi.da kalo mcm tuh majlis resepsi ape cer?da ghupe majlis pertabalan diraja lah!kalah la wedding of the year si mawi ke si ekin ke si siti ke si erra ke..yg nie aku suke!haha..unik dan berbeza giler!darnn!!nak kate jeles?agak la an..tp tuh hak masing-masing.banyak duit,semua boleh jadi.macam aku yang takde duet?tunggulah sampai ade duit!haha

agak-agak ade tak anak raja zaman dulu-dulu datang kt aku?aku tunggu ok!

kalau aku rapunzel, aku sanggup naik lift g tingkat paling tinggi menara eiffel.aku tunggu kau kat sane!kau bawaklah gunting.potonglah wig aku yang panjang smpai ke bawah tuh..i dun mind at all la...

kalau aku sindarella, aku sanggup membasuh baju gune washing machine..sapu sampah gune mesin hampagas(ini baru melayu),..aku sanggup pakai jimmy choo yang buruk itu asalkan saiz aku..aku sanggup!

dan kalaulah aku si snow white..aku rela menunggumu di dalam kaca kristal..aku rela makan sebijik epal fuji itu.aku rela tinggal bersama warf-dwarf yang comels itu asalkan kau nak kiss kaki aku dan kejutkan aku n we get married n live happily ever after!

masalahnya kalau lah itu aku!dan kalaulah aku si barbie yang comels?nahhh!!!sambung next la pulak.haha!
dis is me as if imma barbie!yg ini name beliau Barbie Princess Liana=)


p/s:perempuan memang tak boleh lari dari perasaan iri hati melihat sesuatu yang indah pada pandangan mereka.(1st time aku mampu membina ayat yang terbina)!dammm.suke!

No comments:

Post a Comment