Friday, September 3, 2010

Tali Kasut Anda!

allooooohhaaa!!!beberapa hari lost in tambun arinie masuk entry baru!entry nih sedikit show-off ya!so senyap!jangan komen buruk2..indah-indah diterima ok=)

oleh kerana aku baru sahaja mencilok sehelai kasut di satu kedai nih..oleh yang demikian aku teringin la an nk buat sedikit kelainan pada kasut ini..pusing sana-pusing sini..google search!ok jumpa sudah kaedah-kaedah mengikat tali kasut yang sempurna~..pada mulanya aku memintal itu tali kaut ikut suke hati aku jea..last2 jadik sangat la buruk dan huduh..so aku on laptop aku cucuk berukband..aku google terus!nah hamik kaw..tersenyum lebar aku..malas cerita banyak..cekidout ok!

gaya-style mengikat tali kasut:

nahhh!!!!inilah antara style2 mengikat tali kasut anda yang barai tuh...kadang-kadang..sometimes aku tengok insan-insan diluar sana biarkan jea tali kasut terburai..aku yang tengok pon hangin jea an..padahal takdak kena mengena..tp itulah...kang aku p pijak jatuh tergolek baru heaven an!hahaha...aku pon dulu memang jahil bab-bab mengikat nih..paling kurang silang yang xxx tuh jea aku reti..pusing sana pusing sini yang itu jugak jadinya..amacam?koreng pon mesti 2x5 jugak punye..an??an??haha..

ini pulak kasut yang aku baru cilok kt kedai tuh...aku modified..renovate sana sini..ok done!siap sudah gubahan pertama.amacam?serabai an???haha..lantak p la...sakit suda tangan aku memintal tali itu..asal terikat sudah!ok teman-teman...selamat beramal!=)..*ayat xde idea suda..*





2 comments:

  1. wahhhh!idea bagus nih...nk ikat slipar jipon purple u tuh la..tros jadi kasoot...suker3

    ReplyDelete
  2. sejak bile selipat u tuh ade tali mslhnye??adeihhh...

    ReplyDelete