Tuesday, September 7, 2010

apa itu cincin belah rotan?


cincin belah rotan?mesti anda-anda pernah dengar gelaran yang diberikan ini kan?paling kurang sekali seumur hidup.tak termasuk mereka -mereka bawah 18sx ok!kenapa wujud cincin nih?terutama sekali bila mana seseorang gadis itu disunting oleh seorang jejaka..kompem akan terwujudlah cincin nih..tapi apsal cincin nih?kenapa bukan cincin-cincin jenis lain?apakah maksudnya disebalik cincin ini?begitu specialkah cincin ini?bagaimankah rupa bentuknya?persoalan yang bukan aku nak jawab sebab of course la aku tak tahu makna di sebalik cincin tersebut.heh!

dan yang paling memusykilkan aku..kenapa mesti setiap kali nak masuk meminang, mesti cincin ini yang disebut-sebut?aisshhh..masalah-masalah..dan wajibkah cincin itu?kalau tetiba aku nak guna cincin stainless steel ke agak-agak boleh x?alaa..cincin yang boleh ukir
2 nama aweks dan pakwes tuh..baru grand!whoooaa...haha..

setelah bermusykil beberapa lama..aku pon teringi la kan nak tengok macam mana ghupe la si cincin belah rotan..akhirnya...
inilah rupe dia...caiisss!xde la gempak pon..setakat cincin camnih..yang tikam-tikam adik aku selalu beli pon ade jual..tapi harga mmg xboleh dirunding la yea..haha..yang nih berkilat semacam(padahal sbb flash camera)..ooo cincin belah rotan..aku ingatkan x pernah tengok sepanjang aku hidup 20 tahun ++ nie..rupenye memang selalu dijumpai pon..cantik lagi stainless steel kat jari aku sekarang..(nak menang jugak)..haha!

ok rerakan..itulah gambaran CINCIN BELAH ROTAN!haha



2 comments: