Sunday, August 29, 2010

break fasting apakah today?


puasa punye review okay!!!!

sudah berapa harikah anda berpuasa?cukupkaH?puasakah anda di ketika ini(jangan jawab soalan sekiranya pada ketika ini adalah dikala malam!)bongoks namenye kalau ade dikalangan anda berpuasa di tengah malam2 buta.

sesudah dihitung ditambah dikira ditolak dibahagi didarab diperatuskan.maka cukuplah lapan hari sudah aku tidak mengabadikan diri kepada puasa atau dengan erti lain aku dibenarkan untuk makan dan minum di kala siang..ngeh!

ooiissshh!!!enough@enough!!!jom tengok jenis makanan apakah menjadi santapan di kala maghrib tiba=)

kenalkah anda dengan bende alah ini??hahh!!siap ade batang kayu kt tengah-tengah..dan diikat dengan dawai kot..kasi kemas!hahaha....inilah AYAM PERCIK ok!..my fav la nih..=)
ini popia kering namenye...ehh..popia kering ke popia goreng??hahaha..bantaiiii....yang penting u got the point..afterall still popia ok!haha..ade lagi satu jenis..POPIA BASAH..so yg ini consider POPIA KERING!ooiiiiiiiiiissssshhh!!!nie makanan fav roomate aku...si speka speky!hahaha..setiap hari beliau menuju ke bazaar dengan menaiki kaki sendrik ke ss20!name makanannye ialah ROTI BOMM!ok da ade label yea disitu...:AYAM MADU!..kalau di seksyen 20 harga beliau RM1.50 seketul..;)

oooiiiiiiiiiiisssshhh!!!ini sumpah fav!ini adalah picca SATE AYAM di kedai PAK MAL..tahukah anda kedai ini???ouccchhh!!!cukup glamour ok...lokasinya di seksyen 11 shah alam..
inilah menu utama kedai PAK MAL tuh..NASI AYAM PAK MAL!....mmg yummylicious!tapi aku tak pernah makan habis!hahaha....ok harganya urm...urmm....RM3.50 kot...(aku tengok kt blog sape tah dia kate RM3.50..tp aku lupe da harga sebenar...sebabnye setiap kali makan mesti org bayarkan..hua3..last sekali makan time family syamimi bulanje!sekali ngn sate kat ats tuh ayah beliau belanja..thanks ya ayah mimi=)

ouh ya..suda dpat harga sebenar!RM4.00..terima kasih ya nasrul syukri for d info=)
nahh...inilah gerai menjamu selera PAK MAL!pernah masuk JJCM ok=)

ini pula NASI KUKUS AYAM GORENG BEREMPAH..makan apabila tiada pilihan lain..hahaha
beralih kepada minuman..ini air apakah??aku juga tidak tahu..hahahaha....nampak sedap..sebab tuh aku upload!caittt....
yang ini aku tahu!laici yea dibelakang..so sah2 la air laici!hahahahaha...aku da malas nak carik gambo lain yang seangkatan seperti air asam boi limau..air kaler biru itu(lupe name)..air kepala(nyior) dan banyak lagi!heh!


p/s:semua jenis makanan aku berunsurkan ayam sebabnya aku merupakan ayam's addict!hahahaha..kecuali si popia itu la...=)

1 comment: