Sunday, April 18, 2010

citer kasi meletop!!

lu baek...
lu cantekk..
budi bahasa lu terlatih..
tp gua heran..
pesal mulut lu tak reti stop berdramatik..

gua taw agama gua terok..
gua x sedar Al-Quran kt lutut..
tapi x bulehkah lu tegur elok-elok??
ini tak...
lu g jaja citer buruk-buruk..

gua x kesah lu pandang gua sipi-sipi
gua x heran lu panggil gua betina macam gua nie babi..
gua taw gua x seperfect lu yang kaya hati budi
tp gua still ade maruah diri..

perlukah lu cakap cam gua nie xde hati??
perlukah lu jaja cerita2 yg memakan diri sendiri??
perlukah lu pandang semua orang mcm lu sgt tinggi??
buang la wei sikap tinggi diri..
egois lu yang mcm gunung berapi..
gua x kesah lu tanak ckp ngn gua sampai mati
tapi.............lu pikirlah sendiri..

gua tulis nie bukan nk bg lu kecik hati...
gua taw lu x bace der benda bodoh nie...
tp gua just nk wt luahan hati..
bukan gua x puas hati..
telinga gua da cukup lali..
dengar semua umpat keji..
gua nk bagi nasihat pon gua tak reti..
ye laa...gua nie betina tak sedar diri..
gua pon da xnk amik port sal lu lg..
as long as lu stop mulut lu wei babi!!
bengang ouh jaja2 citer sal agama nie..

lu solat cukup..
tudung litup...
tp tang mulut lu lingkup..
bikin gua mengamuk..
gua nye dosa da bermangkok-mangkok..
nie tambah lagi duk ngutuk..

ahhh...
at last pigi mampush!!
bullshit ouh...
jumpa manusia kerek cam bagus..
asa cam nak dushh!!dush!!!
gua da kekeringan idea ouh..

blah.blah.blah. as in berambos!!haha


No comments:

Post a Comment