Friday, April 16, 2010

gua vs lu = zero!!

hati gua sakit..
hati gua pedih..
gua tempah bala..
gua tempah trouble..
gua taw hakikat..
gua takkan berjaya..
tp gua still jua..
mengharap pada si dia..

gua hati kering..
gua jiwa cuping...
gua kaki kencing...

tapi bab cinta..
gua lemah semangkok..
gua kaki lentok..
gua gile serabot..

gua gerenti giler..
1 day jiwa gua menanah derr..
tp gua ignorekn jea...
wt cam xde pape..
smpai sekarang gua terasa..
ape yg die x rase..
sbb gua single..
die juga bukan mingle..
tp jiwanya tidak lg available..

gua punya hati..
perasaan gua sape nk ganti??
feeling gua sumpah sepenuh hati..
sampai tahun depan belum tentu mati..
tapi siapa yang mengerti??

pergilah wahai hati..
pedihnya hanya sekali..
carilah yang sejati..
bukan seperti gua ini..
yang mengarut pukul 3 pagi..

p/s:gua start guna "gua n lu"..sbbnye cam syok..hahaha...trpengaruh r nie..aishh...amalgamasi betol...

No comments:

Post a Comment