Friday, April 23, 2010

cerita taon lepas!

tadi aku duk berfesbuk..
usha sana usha sini..
tetiba..nah!!amik akw...
aku terserempak dengan tidak sengaja-nye budak2 matrik dulu..
lam banyak2 budak laki yg agak2 ensem an..
nah..jumpe plak sorang mamat niyh...
aku pernah usha die time kt matrik dulu..
hahaha...budak band ouh..
baju cket nye stailo..
tuh aku x heran lagik..
sekalik dgr die perform..
perghhh...cecair-cecair sume....
budak kuliah aku tuh...
haha...tp bukan budak praktikum..
tiap2 pagi aku bangun kol 7 nk p kls..
aku cek aku nye time table arituh..
kalo pg tuh lect..
aku siap pnye cantek...sehabes baek r...
hahah..kalo tuto..aku serabaikan jew..
sbb budak tuh dak kuliah..jumpe kt kuliah je la an..
hahahahaa
aku amik port lam lect hall tuh baek punye..
nk skodeng r nie..
bsfren aku time tuh cam sgt memahami plak an..
redha je fllow..
hahaha...sebbnye??
die pon same jew...duk skodeng balak die kt atas..
sorry anna:nama kaw terlibat same...hahaha
cun je duk skodeng2.
huduh gilew perangai..
cam celaka..
org duk khusyuk ngdap lectr kt dpn..
aku duk khusyuk tgok posisi die..
tgok mamat nie goyang2 pen...
duk posing sana posing sini..
aku pon ikut la an..
hahahaha

nah sekali tadi aku bukak fesbuk..
berkali2 aku pandang..
sekali in a relationship with................
pergghhh...awek die cket punye cun...
hahahaha...
sumpah-siyes awek die cun..
aku pon dengan ati agak berkecai teros memblahkan diri..
x jadik r nk add..
hahahaha...

plan asal nk add jadik kwn...
nk usha2 baek punye an..
tp aku tarik diri r..
x mampu dehh..
hahahahaha


dulu aku usha memain jew...
saje suke2 time kt matrik..mamat tuh x taw pon..
ramai sgt time tuh tergoda-akan-kehenseman-beliau..
hahaha
sampai satu tahap nie ade sorang mmbe aku ciap suh aku usha mamat nie tok die..
sbbnye aku duk 1 kuliah..
aishh..aku punye la nk usha tok diri sndiri pon x lepaih..
last2 aku pon muak laa tengok muka beliau nie..
lame-lame aku ngadap..
tap2 ari kt kuliah..
mamat nie punye la control kehenseman beliau..
aissshhh...cancel printing!!
hahahaha...gua cabut!!usha balak len lagi bagus..

tengok balik fesbuk beliau tadi..
aku tergelak sorang2 macam org bangai..
hahaha..
kelakar ouh....
zaman dulu kala sangat mengasyikkan...
ayat-cantekk..


1 comment:

  1. hahaha...dandan je ea...
    sama r..kat matrik dlu pon org ada usha sorg mamat ni...usha senyap2 cam gee r.. dia kecik comel je..1 kuliah..
    yg best nye 1 kls ng syu..hehehe
    phm2 r kan...syu pon apa agi, bg no fon dia kat org...ngeeeee
    em..p tu la..sekadar simpan je no dia tuh..x wat pape pon...
    no fon dia dah hilang terus bila nset hilang...*_*

    ReplyDelete