Saturday, May 1, 2010

kesadisan beliau

heh...
tajuk mao gempak jea..
entry cam sampah jea...
hahahahaa

huh..
ari nie aku di umah..i mean my hometown..
aku cuak nk balik sini sbnrnye..
bukan sebab aku gaduh ngn parents aku..
bukan sebab aku takut tiket mahal then x mampu nk afford..
tp sbb ade 'si dia' di sini..
iyee...
beliau yg ingin dilupakan dari sejarah kejahilan..
beliau yang mengajar erti kepedihan..
n beliau itu yang mampu aku lupakn kalau aku di shah alam..

masalahnya,
bila balik sini..
automatically..
bila mana signboard 'kuala Terengganu' menjamu mata je..
hati aku cuak giler...
bila mana terpampang papan tanda 'Air Terjun Sekayu" je..
jiwa aku terus kacau x semena-mena..
n apabila sahaja WRE 1272 melintas depan mata...
weeeyy.....sumpah r aku x leh handle...

heh..
sadis je tengok LC hitam-merah itu berlalu..

terasa urat-urat nadi berhenti berdenyut.
adeih..
ayat punya xleh blah.
hahahaah..
mls da citer.
nie mnmbah kekusustan jiwa namanya..
sigh....


No comments:

Post a Comment