Friday, May 7, 2010

ke-addictan gua.

hey!!hye!!guys....hari ini aku ingin berkongsi sedikit barang baek mengenai ke-addictan aku terhadap muzik!hahh!!i mean muzik yang aku tengah layan sekarang jew la...yang lamer tamao r ingat...

n rite now me-gee arif is currently listening for:

VANILLA TWILIGHT by OWL CITY
lagu ini agak buleh dilayankan-agak soodap je didengar sekiranya anda2 di sana mao sdikit slow-slow rock.

next:BABY by JUSTIN BIERBER
aku pon tak tahu camane buleh terserempak dengan lagu ini...muzik catchy2 n hell yeah lyricsnye yang ber-meaning la yg syok...try heh~~

next part:kalo korang layan pcd nye lagu..musti korang taw lagu niyh
WHEN I GROW UP..but d thing is aku tanak kumen lebeh2 sal lagu by they all niyh..
cuba korang try usha lagu nie...versi terbaek dari MAYDAY PARADE..
lagi layan!-sumpah.
aku start dengar bila ade sorang nie introduce kt aku.well not bad!

ukay..nie baru betoi masuk part kegilak-an aku..
die-hard-x-fan of A7X..
aku mula diaajar dengar2 lagu camnih semenjak-dua-menjak aku ngadap muka matrik dulu..
besties aku:ANNA,ANDEX..
dorang giler kipas-susah-mati deathcore plus hardcore plus deathmetal niyh..
tapi aku bukan layan sume...ade yang x buleh diterima..
tapi diorang nie gilak!A7X kira paling ringan..
hahaha...cuba tanye diorang BFMV,ARcH EnemY, CRADle OF FILth, LAMb OF gOD,Winds OF plagUE...berterabur lagi r...aku nie taw name jew..hahaha.

tapi skrg nih aku tengah addict dengan itu LOST!!
hah!!camane tah aku x terperasan lagu nih dulu.heh!!skrg baru rase lagu nie agak cool..1st time layan A7X nie lagu paling aku suka mestila DEAR GOD, diikuti A LITTLE PEACE OF HEAVEN, BAT COUNTRY, REMENISSIONS, TRASHED AND SCATTERED, sangat banyak!

next part:

TAYLOR SWIFT!
siapa x kenal aweks chumel plus suara terbaek niyh?
layankan lagu2 diorang niyh...
dulu aku kenal minah nie dgn lagu beliau si LOVE STORY.
tp lagu tuh x cukup gempak di hati aku.
den aku usha2...jumpa YOU BELONG WITH ME
then ade sorang niyh suggest kat aku TELL ME WHY.
pastuh banyak plak...YOU'RE NOT SORRY..heh..malaih ekk senarai sume.

zaman dahulu kala(form 2)
aku minat sorang minah niyh...heh AVRIL ouh!!
sape x knal????
aku sentap sume album-album beliau nie...
LET GO, UNDER MY SKIN.
tp yang last nie THE BEST DAMN THING aku da x sentap..
sebabnya semua album yang aku sentap kat pasar malam tuh hilang(manusia pinjam x reti pulang)
aku da fedup nak layan-layan album, yang last nie aku pakat dload jew lagu..padan muka!
hahaha.....
banyak lagu minah niyh yang aku addict....x terkira!!malas nak kira.

next goes to HILARY DUFF
si-chantekk-kachak ini mempunyai suara yang sangat sedap
aku start layan time form 2 jugak.
bila-mana-cerita-cinderella stories menarik perhatian.
minah nie ada beberapa album..tapi yang aku agak layan DIGNITY n METAMORPHOSIS
lagu-lagu seperti I AM, HIDE AWAY, WHOS THAT GIRL.
agak menarik!

ukay..itu aje kot dis time...next time bila dpt ke-addictan baru aku citer balik heh!
yeah!!!





No comments:

Post a Comment