Friday, February 26, 2010

sayang ituh universal....

dengan tajuk yang agak2 cantik ituh...dengan hati yang penuh idea bunga-bunga....dengan tangan yang masih lincah..dengan otak yang masih bingai....dengan hati yang masih bercelaru..dan dengan jiwa yang masih kacau...teruskan pembacaan anda...

sayang ituh universal???
tp chenta itu buta...

aku masih sayang akan laptop compaq presario v3000 kuh..
tp aku lg chenta mcbook apple kaler pink ituh..

aku masih sayang camera digital olympus 5 mp kuh yg da bertaon ituh...
tp aku mencari chenta baru dgn DSLR D3000 yg baru ituh..

aku masih sayang kereta sorong kaler ijau bapak aku...
tp aku terchenta pada mini cooper s kaler putih yg bkn kepunyaan bapak aku..

aku masih sayang pada sabun dettol cool yg dulu ituh..
tp chenta aku beralih arah pada sabun dettol active yg pek cantik ituh..

aku masih syg ubat gigi fresh n white perisa apple kaler hijau kt kdai mamat tuh..
tp si hati ini menemui chenta hati baru bersama colgate total yg di tesco arituh

ati aku masih syg pada converse kaler pink putih yg da kotor ituh..
tp aku lg chenta louis vutton yg belom ada calar ituh...

aku masih sayang w910i aku yg suda tercabut skru macam bangang..
tp hati ini dalam diam2 chenta akan iphone baru yang hot cam mangang..

aku masih sayang flip flop padini kaler itam ituh..
tp chenta aku masih pd hush puppies yg kaler putih ituh...

aku masih sayang pada johnson n johnson...
tp siyes jiwa ini terjatuh chenta pada Za face powder 10...

aku masih sayang sunsilk smooth & manageable...
tp rambot aku menchentai pantene hair fall control lebey....

n after all...

aku masih sayang kamu...
tp hati aku mencari sesuatau yang baru

aku masih sayang kamu...
tapi chenta ini tidak sekuat dulu

dan sampai sekarang aku masih sayang kamu...
tapi sayang itu universal...

dan sampai sekarang aku masih chenta kamu..
tapi chenta itu .........................

zero!!!
kosong!!!
nothing!!!

No comments:

Post a Comment