Saturday, March 27, 2010

hari yang ceria!!

betoll!!!!
aku nk citer...
hari ini hari yang ceria..
bukan seperti semalam..
bukan seperti kelmarin..
bukan seperti hari- yang sebelumnya..
dimana..
hari yang celaka!!

goosh!!!
entry kuang elok pd awlnye...

ari nie:sabtu
lokasi:piramid-jalan-matahari
waktu:11.00a.m-7.00p.m
kelibat makhluk:gee arif+saya syamimi+bear apehz+emer(kawan mimie..)

gerak dr umah kol sepoloh...
cam bese..
janji melayu...
tot dat 2 b sharp on 9..
tp lewat dek sbb2 trtentu..

sesampai je tapak keceriaan tuh..
kitorg blah ke atm...
poket kusung!!!
kene topup law nk merunggeng dgn jaya

pastuh...
usha TGV...
mao layan evolusi kl drift..
total up tickets:RM48..
4 org r...
RM12 per head..
normal...ari sabtu kot..
pedehal.
poket tgah kencang..
movie kol 1.30pm..

da kol 12.00pm time tuh..
pe lg..
p sentap mc value lunch r..
hahaha
xde2..
tukar2..
aku sentap happy meal...
tgah kumpul2 adiah nie...
aku pnye yg chumel tuh..mimie pnye kete huduh!!=p
kol 1pm blah dr mcD..
runggeng2...intai2...
pusat ice skating..

pastuh lyn movie!!
sumpah!!
evolusi-kl-drift -superb!!
smpai meremang2 smua bulu2..
duhh.....terburai jantong aku..
bckground muzik die pnye dasat...
cair sume yg kt lam telinga..
kol 3.30..

blah r dr cinema tuh...
pe lg..
gals r alwaiz craziness of shopping!!
hahaha
lam toilet r nie...anak sapa!!???


aku sentap slip on everlast..

aku belasah snow cap roxy..
duh..
tuh jea sbnarnye..
hahaha
ak nk tibai skinny jeans romp..
tp tggu r lu..
mgu dpn..
hahabukti!!everlast gua sentap

pesal aku plih butik ROMP??
hah!!!
duhh...die nye cllection cool!!
walopun x seglam levi's@guess..
tp ade aura tersendiri..
haha...
PLUS!!!
harga yg penting!!
masyukk aku ckap..
berbaloi-baloi...

aku lupe satu part penting!!
bile-mane-kegilaan-melapaui-batas

g lyn pusat games tuh..
alaa...
yg men tembak2..
men pusing2 stereng kete yg buduh..
haha...
n siyesly i cant believe it!
total up token yg kitorg beli:RM48!
haha
boley lyn movie lg sebijik!!!
aku menang sume games yg lwen dorg bertiga nie!!
hahaha
najehah super power!!!
walopon juz gune gear auto..
hahaha...
n juz gune machine gun karat..
aku still d leader!!!

smpai2 umah da kol 8.oopm lebey...
on lappy chumels..
n teros taip bende alah nie..
k till den...





No comments:

Post a Comment