Thursday, January 7, 2010

FirSt Trial...

alrite..alrite..
nie 1st time k aku try brbloggin...

xctlly saje2 je nie...
hahahaha

okayh2...
episod pertama:

ari nie laaa..
startin' ma day wit lab basic a
pplied sn..
then,abes laa...

nek bus nk blik DELTA HOSTEL at 10.30...
da nek bus niyh...
tiba-tiba......


Ha:gee, ha,farah ngn angah nk g tesco...

gee:*shit!!*(lam ati aku je laa...)nk ikot.....hehehehe..tp ttbe teringat kembali kjadian di makmal..

previous back 2 anatomy lab:

tga khusyuk wt xsperimen nie...ttbe tringat buah atie kt umah...(di kampung yg indh tuh@dpn umahku.)hahaha...

nk blik bler nie...org len duk cebok balik nk jmpe parems tp aku len cter...xpe2.mommy ckap its ok..die pham...ha3..then tgok clendar tok blik raye cina..then tgok manual book nye xperimen yg arinie...

gotcha!!!ha3..tggl lg 2 lab je...2 mksudnye bley blik lme cket tok raye cine...ari khmis tuh kire da bley bramboss r...arie jumaat da xde lab asenye..aku bntai wt cnclusion sndik!!dgn penuh bgga nama nurul jannah dipaggill...


gee:yunk!!!come ere bebeh...
yuyu:yess lalink...hahaha...pe cer???

gee:u nk g beli tiket bile???
yuyu:sat g kot ngn ella...
gee:*lam atie brbunga2*..u blikn gee pnye skalik...tp gee xde cash skrg..gee bg u kad gee..u g cucuk..amik RM150 k..
yuyu:alrite!!!

aku pon dgn hati yg riang smbil mnyanyi lgu pddlepop kt tv tuh tros menuruni la yg stinggi 3 tgkat trsebot...nk kejar bus laa
nie...*rush2*..

end of story kt lab anatomy...


back 2 cter nk g tesco laa kan..
nk taw asl aku ckp sh*t tuh??hahaha..aku lupe daaa...aku nye bankcard ade ngn yuyu..
abes tuh aku nk shoppin' kt tesco tuh pkai pe???
adoyaiii....
pnye laaaa bnyaak mslah kn...
then aku wt muke toye je dpn
ha...
korg agk2 pe reaksi minah tuh???
kompem2 laa dye kcian pnye tgok muke aku yg pnyelaa cm ayam berak belacan niyh...
aku da pham da..
*hahaha3..aku dpt RM50 beb..*
tp nnti byor blik leee....(T_T)


smpai tesco..bajet gler niyh..xnk
beli pape r knon,,,pe klas shopping kt tesco an??
stkt ade butik B.O.S 1 je...
pejadah...at least shoppin' la kt mid ke..ts kee...pvillion ke..one utama ke...
*gler demand*
pdahal pnjam sen org niyh...*wt bodo suda*

then aku n dak2 niyh usha laa bbrapa brg....
aku ingtkn x abes laa aku pnye RM50 yg dpinjam...
tup2 tyme bayor..

hahhh!!amik kaw...

nk list???
niyh r....

PANTENE HAIR FALL CONTROL (RM11)
REXONA TEEN (RM6.90)

DETTOL SANITIZER (5.30).
CADBURY MIXED NUTS-LARGE (
RM5.95)
BISKUT JULIES (RM2.99)
DOUGHNUT CHOC (RM1.60)
SAUSAGE MIX(RM2.30)
F&N GRAPE(RM1.60)


tuh je sbnrnye..tp mmg abes r duet pnjman aku td..hahahahaha
bgga gler tuh..
tggu laa time kaw nk byor nnti gee...


lom abes lg niyh...
kitorg trun floor bwah...
nk tmbg berat r knonye..
kt ats tuh mesin die prob kot...
pastuh p laa tmbg..




hah!!nie r berat normal aku...
hahahaha

tp nie b4 mkn....
pastuh da p mkn,tmbang lgik..
da nek wooo...
40.5KG..
hahahahahha
tp picnye xde plak...
mne ntah...

g2 laa cternye ari nie d tesco....d end laaa....aku nk ting tong plakk..mantokkk!!adoyaii...
kejenye tdow je...nway,ade aku kesah??hahahahaha



No comments:

Post a Comment