Thursday, January 6, 2011

damn!its new year

its new year.

new year gua lambat 7 hari.ade gua kesah?bagi gua new year x memberi sebarang pengertian kepada gua.mungkin bagi sesetengah insan.tapi absolutely bukan gua.tak penting pada pengamatan gua.azam baru?sepanjang gua hidup 20 tahun, azam gua entah ke laut,entah ke gunung gua campak.idup tak pernah berazam.mungkin sebab itu hidup gua semakin kacau.sape kesah?gua sendrik tak kesah.

its new year.

ape korang dapat sepanjang 7 hari new year?gua dapat gaduh ngn kawan gua.gua dapat stress ngn exam gua.gua dapat maki ngn laptop gua.gua dapat penangan dari batuk dan selsema yang gila!ape spesel la sgt new year gua!

its new year.

satu yang penting.gua kenal 1 jantan.pada pemerhatian gua?entah.tak dapat buat pmerhatian.titik!

its new year.

gua bercita-cita mahu berazam.punye azam baru tak bermakna gua harus laksanakan.its only azam!.seperti juga gua pernah teringinkan seorang bestfriend berlainan jantina.begitu jua keinginan gua mahukan seorang abang.gua tak perukan semua itu!gua tak perlu seorang jantan untuk jadi kawan baik gua.gua tak perlu seorang abang tuk teruskan hidup gua.hidup gua lagi barai!yes.terima kasih kepada ibu gua.beliau hadiahkan gua seorang kakak dan hidup gua masih baik-baik sahaja.

its new year.

3.5!titik.paham?gua student kolej.lu paham maksudnye bukan?skor!!itu sahaja!


No comments:

Post a Comment